آموزش پینگ پنگ

باشگاه های پینگ پنگ شرق تهران | معرفی و بررسی کامل

خیلی از اوقات همه ما به دنبال یک باشگاه پینگ پنگ با امکانات بالا و مربیان با تجربه هستیم ولی امروزه با توجه به زیاد شدن باشگاه های پینگ پنگ، تصمیم گیری برای ما کمی سخت کرده‌است؛ اما نگران نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم 2 تا از بهترین باشگاه های پینگ پنگ شرق تهران را معرفی و بررسی کنیم .

 باشگاه پینگ پنگ شاهین و باشگاه تنیس روی میز شمیران نو

معرفی و بررسی باشگاه شاهین در شرق تهران

باشگاه پینگ پنگ شاهین در شمال شرق تهران در مجموعه ورزشی کشتیرانی، تحت مدیریت آقای پویان پاک‌نژاد فعالیت می‌کند.

پس از داخل شدن  به محوطه ورزشی کشتیرانی اگر مستقیم به سمت پایین بروید به آکادمی پینگ پنگ شاهین برمی‌خورید.

امکانات و تجهیزات آکادمی پینگ پنگ شاهین در شرق تهران

هنگام ورود به این آکادمی اولین موردی که نظرتان را به خودش جلب می‌کند احتمالا 10 میز پینگ پنگ است؛ 9 میز پینگ پنگ دونیک و یک میز تیبهار ولی در کل می‌تواند در نگاه اول بسیار تعجب برانگیز باشد.

سالن این آکادمی پینگ پنگ مانند یک مستطیل به 3 بخش تقسیم می‌ شود یک بخش وسطی که حاوی 4 میز است و دوبخش کناری که هرکدام حاوی 3 میز پینگ پنگ هستند.

در قسمت ورودی سالن بخشی را مشاهده می‌کنید که مانند سکو است و همچنین برای استراحتگاه بازیکنان درست شده است.

این آکادمی دارای سرویس بهداشتی، رختکن و قفسه وسایل است که برای بازیکنان درست شده و در کل هر چیزی که شما برای انتخاب یک باشگاه پینگ پنگ ملاک دارید ثبت نام در این آکادمی پینگ پنگ به شما می‌دهد. رختکن ها به سه بخش مجزا تقسیم می‌شوند و هر بازیکن می‌تواند فضای شخصی خود را برای لباس عوض کردن داشته باشد و احساس راحتی داشته باشد و در کنار رختکن سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز قرار دارد. از دیگر امکانات آکادمی شاهین در شرق تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· سیستم سرمایش و گرمایش خوب

· نور مناسب وعالی

· کف ‌پوش‌های با کیفیت و مناسب

· تهویه هوا

. پریز برق برای زدن شارژ و..

· تمیزی و نظافت سالن که زبانزد است.

سانس های باشگاه پینگ پنگ شاهین در شرق تهران

سانس های این آکادمی به دو دسته خصوصی و عمومی تقسیم می‌شود :

سانس عمومی

سانس‌های باشگاه پینگ پنگ شاهین به شکل 12 جلسه در کل ماه است و 3 روز در هفته در روزهای زوج برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد.

شهریه این کلاس ها یا جلسات در آکادمی پینگ پنگ شاهین از هشتصد تا یک میلیون و دویست هزار تومان نسبت به سطح بندی حرفه‌ی یا نیمه حرفه‌ای یا مبتدی متفاوت است.

سانس خصوصی

سانس های خصوصی به دو نوع تقسیم می‌شود سانس با مربی درجه 3 که هزینه آن تقریبا دو میلیون تومان برآورد می‌شود و سانس با مربی بین المللی که تقریبا سه و نیم میلیون تومان هزینه آن است البته اگر بخواهید در هردو به طور همزمان شرکت کنید می‌توانید یک میلیون کمتر بپردازید. سانس ها به صورت ثابت نیست و با توجه به مشورت بازیکن و مربی در بهترین زمان‌ها انتخاب می‌شود.

باشگاه پینگ پنگ شاهین در شرق تهران توانسته است به لیگ دسته یک راه پیدا کند و همه بازیکنان این تیم از کسانی انتخاب شده‌اند که در این باشگاه آموزش دیده‌اند.

شماره‌های تماس

 09125157846 آقای پاک‌نژاد

09101578252 آقای سروری

021-229499-86

021-229645-49

آدرس باشگاه پینگ پنگ شاهین درشرق تهران

شیان، میدان طجرلو، مجتمع کشتیرانی، باشگاه شاهین

آدرس شبکه های اجتماعی باشگاه تنیس روی میز شرق تهران

آی‌دی اینستاگرام باشگاه شاهین: paknejadsport

آی‌دی تلگرام باشگاه شاهین: paknejadsport

آشنایی با آکادمی پینگ پنگ شمیران نو

هنگامی که به این مجموعه ورزشی وارد شدید مستقیم تا انتهای زمین چمن بروید و از راهروی روبرویتان عبور کنید حال به پارکینگ آکادمی می‌رسید؛ این پارکینگ را به انتها برسانید، احتمالا الان دیگر به سالن پینگ پنگ آقای جعفری مدیر مجموعه آکادمی رسیده‌اید البته اگر از در پشتی مجموعه در پارکینگ ورود کنید زودتر به سالن می‌رسید.

امکانات باشگاه  پینگ پنگ شمیران نو در شرق تهران

اول از همه بگویم که این باشگاه زیر نظر آقای جعفری بازیکن اسبق تیم ملی پینگ پنگ ایران فعالیت می‌کند. حال اگر از امکانات باشگاه بخواهیم سخن بگوییم در اولین ورود پس از پایین آمدن از پله ها رختکن و قفسه های وسایل را می‌بینید. امکانات باشگاه به شکل زیر می‌باشد:

· 4میز تیبهار استاندارد

· تور و گیره Giant Dragon

· جالباسی

· صندلی

· قفسه کمد برای هر بازیکن

· سرویس بهداشتی

· آینه

· آب‌سردکن

. بوفه

· پریز برق

· سیستم تهویه مناسب هوا

· سیستم سرمایش و گرمایش

· سطل زباله و محیط  پاکیزه

سانس‌های آموزشی باشگاه پینگ پنگ شمیران نو

سانس‌های این باشگاه پینگ پنگ در شرق تهران به صورت ماهانه 12 جلسه و هفتگی سه جلسه است. برای هر سانس در این آکادمی، باید هزینه‌ای برابر با پانصد و پنجاه هزار تومان پرداخت کنید. این هزینه برای هر رده‌ی سنی و هر سطح مهارتی یکسان است.

سانس های آکادمی پینگ پنگ شمیران نو به 3 دسته تقسیم می‌شود:

سانس  آموزشی زیر 16 سال

روزهای زوج از ساعت 16.30 تا 18

 سانس آموزشی بزرگسال

روزهای زوج از ساعت 18 تا 22

سانس حرفه‌ای

روزهای فرد از ساعت 16 تا 22

راه‌های ارتباطی با آکادمی پینگ پنگ شمیران نو

شماره تماس

09121671596 آقای جعفری

آدرس باشگاه پینگ پنگ شمیران نو

میدان رسالت، خیابان هنگام

باشگاه شمیران نو در شبکه‌های اجتماعی

آی‌دی اینستاگرام باشگاه شمیران نو: siamaksportman

 سخن پایانی

خب دوستان ممنون که تا اینجای مقاله با من همراه بودید در این مقاله 2 تا از بهترین باشگاه‌های شرق تهران را به شما معرفی کردیم باشگاه پینگ پنگ شاهین و آکادمی پینگ پنگ شمیران نو زیر نظر آقای جعفری؛ امیدوارم این مطالب به شما کمکی کرده باشد و در اخر این توصیه برای شما که در هنگام انتخاب یک باشگاه پینگ پنگ باید به مواردی از جمله مربیان آن آکادمی از نظر سابقه و تجربه مربی‌گری، امکانات رفاهی آن مانند رختکن، لاکر، تهویه سرویس بهداشتی، حمام و.. میزان شهریه، و تعداد جلسات مدنظرتان برای تمرین در ماه دقت کنید و بعد از آن بهترین باشگاه پینگ پنگ را که به ملاک های شما نزدیک تر است انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *