رویه راکت دیگ نیکس 05
رویه راکت دیگ نیکس 05 (Dignics 05) قیمت اصلی 5,470,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,170,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید رویه راکت روزنا (Rozena)
خرید رویه راکت روزنا (Rozena) قیمت اصلی 2,830,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,700,000 تومان است.

رویه راکت تینرژی 05 (Tenergy 05)

کشور سازنده:ژاپن
سرعت:۱۳
پیچدهی:۱۱.۵
کلاس:+OFF
درجه سختی اسفنج:۳۶
نوع لاستیک:صاف

این محصول را با تخفیف ویژه خرید کنید

خرید محصول در جشنواره رویداد های اخیر

Sale_coupon_15

قیمت اصلی 4,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,900,000 تومان است.

17 نفر در حال مشاهده محصول هستند
  • خرید متنوع

شما میتوانید خرید خود را بصورت آنلاین یا حضوری ( خرید از فروشگاه تهران) انجام دهید.

رایگان

  • ارسال پستی

در سریع‌ترین زمان و مطمئن‌ترین حالت ممکن، کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز بازگشت وجه

شما می‌توانید در صورت خراب بودن کالا یا محصول، سفارش خود را استرداد کنید.

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • یک سال گارانتی محصولات
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه

خرید با انواع درگاه های پرداخت :

توضیحات

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین رویه دنیا

اگه اهل پینگ‌پنگ هستی، احتمالا اسم تینرژی 05 به گوشت خورده. این رویه، یکی از تاپ‌ترین و محبوب‌ترین رویه‌های پینگ‌پنگ در دنیا است که تقریبا همه بازیکنای حرفه‌ای بهش علاقه دارن.

تینرژی 05 یه رویه مشهوره که برند باترفلای اونو به بازار عرضه کرده و خیلی از بازیکنای حرفه‌ای ازش استفاده می‌کنن. جالبه بدونی که از 100 بازیکن برتر دنیا، حدود 70 نفرشون از این رویه استفاده می‌کنن! یعنی هرچی از خوبیاش بگیم، کم گفتیم.

یه نگاه به تاریخچه تینرژی 05 تینرژی 05 اولین بار تو سال 2008 توسط باترفلای معرفی شد. حالا بعد از گذشت بیشتر از 12 سال، این رویه هنوز یکی از پرطرفدارترین‌هاست و خیلی از بازیکنای حرفه‌ای ازش استفاده می‌کنن. دلیلش هم مشخصه: سرعت بالا، پیچ‌دهی عالی و کیفیتی که ثابت شده است.

ویژگی‌های رویه تینرژی 05

تینرژی 05 یه رویه با سطح لاستیکی صاف، زبر و چسبناکه که وقتی با لایه اسفنجی ترکیب می‌شه، ضربات فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنه که هم سرعت بالایی دارن و هم پیچ‌دهی عالی.

سرعت این رویه، 13 از 15 است؛ یعنی حسابی تند و تیزه و جهندگی زیادی به توپ می‌ده. پیچ‌دهی هم 11.5 از 15 است که نشون می‌ده این رویه پیچ خوبی داره و می‌تونه توی بازی حسابی کمک کنه.

اسفنج این رویه هم خیلی نرم و منعطفه، یعنی ضربات نرمی داره و وقتی توپ بهش برخورد می‌کنه، خیلی خوب توپ رو توی خودش فرو می‌بره و بعد با سرعت زیادی پس می‌ده.

یکی از بزرگترین ویژگی‌های تینرژی 05 اینه که حتی اگه بازیکن توی موقعیت ایده‌آلی هم نباشه، می‌تونه با این رویه پیچ‌دهی خوبی به توپ بده. این باعث می‌شه بازیکن توی تاپ‌اسپین‌ها تفاوت رو احساس کنه. واقعاً شهرت این رویه به همین تاپ‌اسپین‌های بی‌نظیرشه!

چرا تینرژی 05 انقدر محبوبه؟

یکی از دلایل اصلی محبوبیت تینرژی 05، تاپ‌اسپین‌های سریع و پایداریه که باهاش می‌شه اجرا کرد. این رویه به بازیکن اجازه می‌ده با صرف انرژی کمتر، ضربات سریع‌تر و قدرتمندتری رو اجرا کنه. این یعنی بازی راحت‌تر و ریلکس‌تری خواهی داشت.

سطح منعطف این رویه باعث می‌شه که توپ راحت‌تر توی رویه فرو بره و با کوچک‌ترین حرکت، پیچ‌دهی زیادی به توپ بده. البته این حساسیت بالا به پیچ‌دهی، نیاز به تکنیک و مهارت خاصی داره تا بتونی کنترلش کنی.

مقایسه تینرژی 05 با بقیه رویه‌های باترفلای

تو خانواده تینرژی، رویه 05 بیشتر از همه برای تاپ‌اسپین‌های نزدیک به میز مناسبه و پیچ‌دهی و قوس‌دهی بیشتری نسبت به مدل‌های 64 و 80 داره. تینرژی 64 سریع‌تره و برای بازی‌های دور از میز بهتره، ولی تینرژی 80 یه حالت بینابینی داره.

اگه رویه‌های باترفلای رو با برایس اسپید مقایسه کنیم، برایس اسپید خیلی سریع‌تره، ولی پیچ‌دهی تینرژی بیشتره. این تفاوت‌ها باعث می‌شه که هر بازیکن با توجه به سبک بازی خودش یه انتخاب مناسب داشته باشه.

تکنولوژی‌های به کار رفته در تینرژی 05

باترفلای توی ساخت تینرژی 05 از دو تکنولوژی پیشرفته استفاده کرده: های‌تنشن (High Tension) و اسپرینگ اسپانج (Spring Sponge).

های‌تنشن: این تکنولوژی باعث می‌شه مولکول‌های لاستیک تحت فشار و تنش زیادی قرار بگیرن که نتیجه‌اش سرعت و واکنش‌دهی بیشتر رویه است.

اسپرینگ اسپانج: این اسفنج خاص باعث می‌شه که توپ توی اسفنج فرو بره، ولی بعدش مثل یه فنر عمل کنه و توپ رو با سرعت و جهش زیادی پس بده. این ویژگی، ترکیبی از نرمی و سرعت رو فراهم می‌کنه که توی هیچ رویه دیگه‌ای پیدا نمی‌کنی.

تینرژی 05 برای چه بازیکنایی مناسبه؟

تینرژی 05 برای بازیکنای حرفه‌ای که تکنیک و مهارت بالایی دارن، عالیه. ولی برای بازیکنای مبتدی که هنوز به تکنیک‌های پایه مسلط نشدن، ممکنه خیلی چالش‌برانگیز باشه. این رویه سرعت زیادی داره و ممکنه باعث بشه بازیکنای مبتدی تنبل بشن و کمتر از بدنشون برای ضربات استفاده کنن.

یه مثال جالب: تیموبول، قهرمان آلمانی، سال‌ها از این رویه استفاده می‌کرد و باهاش کلی مدال گرفت. اما الان با یه رویه حرفه‌ای‌تر به اسم دیگنیکس بازی می‌کنه.

مقایسه تینرژی 05 با دیگنیکس 05

این روزها، تینرژی 05 و دیگنیکس 05 حسابی با هم مقایسه می‌شن. یکی از تفاوت‌های اصلی این دو تا رویه، تکنولوژی‌های به کار رفته توی ساختشونه. تینرژی 05 از تکنولوژی اسپرینگ اسپانج استفاده می‌کنه، ولی دیگنیکس 05 از تکنولوژی جدیدتری به اسم اسپرینگ اسپانج اکس (X) بهره می‌بره.

سطح دیگنیکس 05 قرمزتره و چسبندگی بیشتری داره، در حالی که سطح تینرژی 05 صاف‌تر و یکدست‌تره. سختی اسفنج دیگنیکس 05 هم حدود 3 درجه بیشتره، ولی وزن هر دو دقیقا 69 گرمه.

توی تاپ‌اسپین‌ها، دیگنیکس 05 کنترل و پیچ‌دهی بیشتری داره و برای بلاک کردن و ضداسپین کردن هم بهتر عمل می‌کنه. اما تینرژی 05 توی ضربه اول سرعت بیشتری داره.

نتیجه‌گیری

تینرژی 05 یه معیار برای سنجش و مقایسه رویه‌های دیگه شده. با اینکه قیمتش نسبتاً بالاست، ولی به خاطر ترکیب بی‌نظیرش از قابلیت‌ها، همچنان یکی از پرفروش‌ترین‌هاست و ارزش خرید بالایی داره. کیفیت عالی، استحکام خوب و عملکرد فوق‌العاده، از دلایل اصلی انتخاب تینرژی 05 توسط بازیکن‌های حرفه‌ای هستند.

مشخصات محصول از دید کمپانی سازنده

تاپ اسپین روی پیچ زیر

لوپ سرعتی

کانتر لوپ و اسمش

بلاک

فلیپ

پوش و دراپ شات

چاپ

سرویس

پاسخ سرویس

بررسی اجمالی

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رویه راکت تینرژی 05 (Tenergy 05)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.